Alla inlägg den 4 september 2009

Av Madeleine - 4 september 2009 14:00


Idag går alla mina tankar till min älskade dotter Melinda...!



Jag begriper inte var Du lilla människa får all styrka ifrån...!!!

Du förverkligar verkligen begreppet "gränslös kärlek"...

Jag är både förundrad och innerligt stolt över att jag fått bli mor till en sådan klok, förstående och osjälvisk person som du Melinda...!

 

Du är mor till en högfungerande autistisk 6-åring som dessutom också har Aspergers syndrom... och samtidigt har Du en 1-åring så full av energi och spring i benen...nog vet Du vad Du har att göra på dagarna...OCH NÄTTERNA...!!!

 

En son som blir stressad av de flesta former av aktivering, men ändå är vaken hela nätterna... och en som tvärtom har stort behov av full aktivering dagarna i ända...

Det är inte lätt att få detta att gå ihop...!!!


Nu har dessutom Din man dragit på sig diskbråck...

Igår fick han åka ambulans in till lasarettet...


Finns det ingen ände på eländet?


Jag känner mig så maktlös i allt detta...och har inget vettigt att komma med alls känns det som...!


Hoppas bara att Du känner och förstår hur mycket jag älskar och beundrar Dig Melinda... ALL MIN KÄRLEK TILL DIG...!!!


Ovido - Quiz & Flashcards