Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Madeleine - 11 oktober 2009 18:37


YES...!!!

Nu börjar det äntligen lossna och hända grejer...

Denna helg har varit den mest glädjande på länge...!


I fredags eftermiddag fick jag ett positivt besked! :)

Nya utmaningar väntar...ett jobb jag länge velat ha...känner mig så glad och förväntansfull!

Jag kommer att lära mig massor... SÅ ROLIGT, SÅ ROLIGT...!!!

  

Inte nog med det!

Min allra bästa vän kom och hälsade på mig...hela helgen också...! VILKEN LYCKA!

Vi har pimplat rödvin, pratat och skrattat... pimplat rödvin, pratat och skrattat... pimplat rödvin, pratat och skrattat... *Ha ha ha*

En pub-runda hann vi också med... ;) *Fniss*


TACK för att du kom Anna!

Det är verkligen befriande att få skratta ihop med dig!

Kom snart igen! :)

  

Söta Anna och Seppo...

Ovido - Quiz & Flashcards