Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Madeleine - 18 oktober 2009 16:36


Den här helgen har varit jätte-trevlig...!

Kalas på kalas...*fniss*... :)


Ifredags kväll hade vi kalaset hos oss...då firade vi min "gubbe" som fyllt år...

Smörgåstårta bjöds det på i Gisslarbo och släkt och vänner tittade förbi och mumsade och umgicks...

Uppvaktning blev det också!

Både för min gubbe och för mig...för nästa helg (när jag fyller) är vi nämligen inte hemma...!


Underbara liljor fick vi...det doftar ljuvligt i hela huset nu...mmm...! :)

JAG ÄLSKAR LILJOR...!

Lotter och slantar blev det dessutom...TACK TACK TACK...Snälla Ni...!

 

På lördagen gick kalaset av stapeln i stan...

Knyt-kalas var temat...

Min kära svägersta hade ordnat en lokal i huset där hon bor...borden dekorerade hon med rönnbär, vackra löv och levande ljus... JÄTTEMYSIGT och FINT!

Vi åt och drack och pratade och skrattade...hela tjocka släkten plus ett antal vänner strålade samman...det var riktigt trångt om saligheten ett ögonblick...men efter lite omplaceringar och ihopträngande fick alla plats...hi hi...!

Finns det hjärterum så finns det stjärterum...!


Här passar svägerstan Carina på att sno åt sig en gruppkram i takt med musiken...*fniss* =)

  

Två trevliga kvällar i umgängets tecken...! TACK ALLA!

Ovido - Quiz & Flashcards