Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Madeleine - 14 juni 2009 21:02


Fantasin och inspirationen ligger inte på topp direkt...!

Det blir långa hopp mellan mina inlägg på bloggen...

Hoppas ni har överseende med detta! ;-)


Om det ändå kunde sluta regna...!!!

Är så evinnerligt trött på detta väder nu...SOLSKEN ska det vara...!


Alla blommor har stannat av i trädgården...det är för kallt...*suck*...!

Jag har sysselsatt mina lediga stunder med lite målning...

En hylla ska det bli på farstun...!

Och ett gammalt bord behövde piffas till...sen blev några stenar målade också...de ska bli till prydnad i trädgården!

(Det kommer ett inlägg om det senare!)


När jag målat hyllan vit och fräsch ser jag med ens hur "skitig" farstun är...

Fullt med svarta alger och spindelväv...!  USCH...!

Det går ju inte att sätta upp en nymålad hylla när farstun ser ut så!


Maddeluskan skrider till handling...

Lånar högtryckstvätten av fastighetsägaren...lånar regnkläder av "gubben"...sen kör hon igång...fullt sprut...!

MEN...! OPS...!

Var tog färgen vägen...??? :-O

ATTANS...!

Nu blir det till att måla om farstun också!


Först måste det emellertid bli finväder så att det får torka upp riktigt innan... Något sådant på gång...eller...???


SUCK...!

Undrar om jag någonsin får upp min hylla...?!  ;-)


Há dé gott i regnrusket!



Ovido - Quiz & Flashcards