Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Madeleine - 13 maj 2009 14:46


Idag pysslas det med lite allt möjligt i Gisslarbo...

I "morronbitti" bär det av till Kramfors och det finns lite småbestyr som måste fixas innan avfärd...


Jag började morgonen med att fotografera Gyllenhammars vackra hus...

Det är den gamla "disponent-bostaden" i Gisslarbo...

Nu bedrivs det b.l.a "Bed and Breakfast" där och jag fick frågan om de fick anlita mig för att ta en bild på huset som de kan lägga ut på nätet...

Och det fick de naturligtvis...! :-)


Huset ligger så vackert och speglar sig i Gisslarbo-ån...


Efter att jag mailat över bilderna till Gyllenhammar blev det en tur in till stan... Där handlades det och bilen tankades full inför morgondagens resa...

Oljan ska kollas, likaså luften i däcken...men det tänkte jag låta gubben göra... ;-)

Jag bakade en sockerkaka för att fjäska lite för honom...

Inte så lyckad kanske...!!!

Öppnade visst ugnsluckan lite för tidigt...!

Aj aj då...men alltså...man kan ju inte lyckas jämt...! ;-)


Morsning!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards