Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

GRATTIS MELINDA...!

Av Madeleine - 23 maj 2009 11:34


Tänk att detta lilla sockergryn fyller hela 26 år idag...!


Och Nej...det är faktiskt inte Charlie...

Det är Melinda när hon var liten...!!!

Man kan verkligen se vart Charlie har fått sina gener ifrån...! :-)


Hoppas du får en riktigt bra dag min solstråle, med mycket uppvaktning och många presenter... ;-)


Det är du verkligen värd...!!!

Du kämpar på som ingen annan och man kan inte bli annat än imponerad av att det får plats så mycket styrka i denna lilla Melinda...!

 

ÄLSKAR DIG GUMMAN!

Snart kommer jag med tårtan...! :-)

Kram tills dess!



 
 
Julia

Julia

23 maj 2009 15:33

Tack snälla du för din generositet, att du vill dela med/bjuder på dig själv och din familj.

Jag "snubblade" över din blogg idag när jag loggade ur min. Jag brukar kika på de nyss skrivna bloggarna på första sidan och hade turen att hitta din!
Jag har faktiskt läst ALLA inlägg du har skrivit i de hittills 5 bloggarna... njutit av dina jättefina bilder och dina ord.

Kul att "mormors Lilla-Clara" blev en charmig liten Charlie. Han är urgullig!!!

Jag har även "stulit" de 2 recepten som jag såg. Nästa helg kommer jag att prova kycklingsfilén, men kommer att byta ut ädelosten mot västerbottenost. Hoppas att den blir lika god som orginalet :)

Dina fusk-mazariner får också vänta till dess p g a avsaknad av bittermandel (så blr det när man bor i bushen och har långt till affären). Jag är övertygad om att den blir en favorit hos oss.

Tack!
Hoppas att du inte har nåt emot att jag länkar till din sida på min! (Säg till bara i enkommentar, så tar jag självklart bort länken om du vill)

Ha en riktigt skön helg!
Julia

http://hjulia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

23 maj 2009 17:55

Tack snälla Julia för alla fina ord!
Jag blev riktigt varm i hjärtat och samtidigt väldigt rörd över att min blogg kan intressera någon annan än mina nära o kära!
Naturligtvis får du ha en länk hit på din blogg! Jag har tittat lite snabbt på din blogg och kommer att studera den nogrannare när jag har lite bättre med tid! Den ser jättefin och inbjudande ut!
Välkommen som läsare av min blogg och jag hoppas att du vill lämna kommentarer i fortsättningen också!
Ha en trevlig helg du också och en STOR KRAM till dig!
P.S Västenbottenost istället för ädelost blir säkert kanongott! Det måste jag prova! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 24 november 2009 20:55

  Idag tog jag mig en tur ut i skogen. Jag plockade olika sorters mossa och lite annat smått o gott...   Väl hemma igen letade jag fram en gammal korg...   Resultatet ser du här...!    Tänk vilken effekt det blir av att blanda lite ol...

Av Madeleine - 22 november 2009 20:25


  Gör som mig och min polare "Dö-Nick"... ;) *fniss* Tänd ett ljus, plocka fram en bra bok och myyyys...   Det kan man göra med gott samvete såna här "regn-rusk-dagar"!!!          KRAM!     ...

Av Madeleine - 13 november 2009 11:20


  och ner som en pannkaka...! Är det inte så man brukar säga?   Det blir ju inte alltid som man hoppas och vill...   I och för sig bad jag om nya utmaningar, och det har jag fått! Inte på det sätt som jag hade tänkt mig... men likväl en...

Av Madeleine - 6 november 2009 18:39


Nu är jag i mitt rätta element... Skorpionens tecken...!    Känner mig återigen sugen på utmaningar...vill ha fördjupad kunskap... En sak har jag lärt mig...Kunskap är makt...!!! Men helst av allt vill jag ha pengar...MASSOR...NUUUU!   (D...

Av Madeleine - 29 oktober 2009 20:07


  Imorse satte jag lilltösa på tåget upp till norr igen... Det har varit så roligt att ha henne hemma under några dagar...!   Det blir en sån påtaglig tystnad i huset efter henne...*fniss*... Lillskruttan kan "surra" hon... ;) Och det liv...

Ovido - Quiz & Flashcards