Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Båtrace...

Av Madeleine - 30 maj 2009 19:54


När vi vaknat o piggnat till lite grann gick vi ut en sväng på stan...

Jisses va folk...!

Solen strålar och det är verkligen perfekt väder för en stadsfest!

Knallarna får nog sälja en hel del en sån här dag!


Studenterna hade sitt "båt-race" på ån som går mitt genom stan...

Flottarna har de byggt själva!

Sicket liv det var på dem...! :-)

Det var fler än en av dem som hamnade i vattnet... ;-)



Vi hade tänkt att vara kvar en kväll till... men men... vi fick sån hemlängtan till lugnet i vackra Gisslarbo... ;-) *Fniss*

Det är nog bara att erkänna att man inte orkar "parta" flera dagar i rad längre...


Trevlig Lördagskväll!

 
 
Ingen bild

anna

31 maj 2009 08:40

Låter som en toppen helg :) Kram

 
Ingen bild

mimosa

2 juni 2009 19:40

testat o det funka bra med lägga bild mitt i ett inlägg, tack så mkt för hjälpen, ska dela me mig av nåt jag upptäckte, ifall du ej vet-jo om man gör så-kopierar in bilden i inlägget så kan man sen ta bort den där man har alla sina bilder(listan) så ligger bilden kvar ändå i inlägget men räkneverket 23 av 100 ex går ner så bilden blir ej medräknad:)

 
Ingen bild

Madde

3 juni 2009 14:22

Är det sant Mimosa? Det låter ju toppen! Det har jag inte vetat om...nu kanske jag slipper göra nya bloggar hela tiden efter 100 bilder!!! TACK SÅ JÄTTEMYCKET för det tipset! Ha de gott! /Madde

 
Ingen bild

mimosa

4 juni 2009 15:40

:) ja fast det funkar bäst för mig med en bild i ett inlägg att göra så, lyckas ej riktigt med 2, blir nåt fel då typ 2 lika bilder istället eller så,kanske gör jag nåt fel? men en bild e ju alltid något:)i vart inlägg om man vill. Take care!

 
Julia

Julia

5 juni 2009 12:20

Mycket smart tips av mimosa! Den tackar vi för ;-)

Kram å trevlig helg/Julia

http://hjulia.bloggagratis.se

 
Julia

Julia

5 juni 2009 12:36

Ett litet PS.
Tipset till radera bilden efter kopiering verkar inte fungera, för även om du kan se den raderade bilden i din dator så försvinner bilden för besökaren. Bild 2 som du hade tänkt att ha i bloggen är bara en tom ruta med rött kryss i för mig.
Jag trodde att du ville veta det. Jag har även meddelat "mimosa".

Kram igen/Julia

http://hjulia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

5 juni 2009 14:48

Tack för den informationen Julia! Det var väl för bra för att vara sant förstås...! ;-)
Trevlig helg på dig! / Madde

 
Julia

Julia

6 juni 2009 07:40

Visst var det för bra för att vara sant, men 20:- för 100 nya bilder till bloggen är inte så dyrt.

Ha en trevlig lördag! / Julia

http://hjulia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 24 november 2009 20:55

  Idag tog jag mig en tur ut i skogen. Jag plockade olika sorters mossa och lite annat smått o gott...   Väl hemma igen letade jag fram en gammal korg...   Resultatet ser du här...!    Tänk vilken effekt det blir av att blanda lite ol...

Av Madeleine - 22 november 2009 20:25


  Gör som mig och min polare "Dö-Nick"... ;) *fniss* Tänd ett ljus, plocka fram en bra bok och myyyys...   Det kan man göra med gott samvete såna här "regn-rusk-dagar"!!!          KRAM!     ...

Av Madeleine - 13 november 2009 11:20


  och ner som en pannkaka...! Är det inte så man brukar säga?   Det blir ju inte alltid som man hoppas och vill...   I och för sig bad jag om nya utmaningar, och det har jag fått! Inte på det sätt som jag hade tänkt mig... men likväl en...

Av Madeleine - 6 november 2009 18:39


Nu är jag i mitt rätta element... Skorpionens tecken...!    Känner mig återigen sugen på utmaningar...vill ha fördjupad kunskap... En sak har jag lärt mig...Kunskap är makt...!!! Men helst av allt vill jag ha pengar...MASSOR...NUUUU!   (D...

Av Madeleine - 29 oktober 2009 20:07


  Imorse satte jag lilltösa på tåget upp till norr igen... Det har varit så roligt att ha henne hemma under några dagar...!   Det blir en sån påtaglig tystnad i huset efter henne...*fniss*... Lillskruttan kan "surra" hon... ;) Och det liv...

Ovido - Quiz & Flashcards